L’economia digital centra la programació de l’Escola de Directius de la patronal

0
277

L’Escola de Direcció d’Empresa (EDE) de la Federació Empresarial del Gran Penedès (FEGP) va presentar dijous al Centre Àgora de Vilafranca la seva programació formativa per al primer semestre de 2018, que té molt en compte l’onada digital i les noves tendències del màrqueting electrònic. En total s’han programat 12 cursos de direcció d’empresa, tots monogràfics i intensius (de curta durada), a les seus de Vilanova, Vilafranca i en un futur pròxim també al Vendrell.

Algunes d’aquestes sessions s’apleguen en cicles temàtics, com ara el d’economia digital, sota la direcció de Laia Morales, de Barna Consulting Group, amb tres jornades: Les bases de la transformació digital per a directius i empresaris; Excel·lència en la captació i fidelització de clients; i, Nous canals de distribució, venda i activació comercial.

També destaca el cicle de màrqueting electrònic a càrrec de Montse Peñarroya, amb dues jornades (SEO 2017 i la web semàntica, i Analítica web) i una sessió de Personal branding impartida per Helena Casas.

En l’àrea de direcció de persones, l’EDE proposta tres accions formatives: Empresa i estratègia en gestió de persones; Gestió del talent i Gestió de l’acompliment, totes dirigides per Sonia Ramos.

Altres sessions que mereixen interès són L’art d’influir i convèncer, amb Lourdes López; Més sintonia, més clients, amb Jordi Mayol; i Els nous reptes del nou turisme, amb el professor Josep Donaire.

Pel que fa al curs insígnia de l’escola de directius de la FEGP, el Programa de Direcció de Pimes, arriba a la 15a edició i consistirà en set jornades en dimecres (dinar inclòs), que sumaran un total de 60 hores de formació.

FER UN COMENTARI