Una trentena d’establiments, entre restaurants, botigues d’alimentació i per primer cop també un celler (Agustí Torelló Mata), participen aquest 2017 al Maig Gastronòmic, un esdeveniment organitzat per Som Sant Sadurní amb l’objectiu de promocionar el sector de la restauració i el comerç local, fidelitzar els clients del municipi i atraure’n de nous. Durant tot el mes, els diferents establiments oferiran fins a 35 propostes culinàries en format de delicatessen a 6 euros o de menús tancats de 20 o 35 euros, així com també diverses activitats gastronòmiques.

Web específica
La principal novetat del Maig Gastronòmic, que enguany arriba a la seva siena edició, és l’aposta que s’ha fet per millorar la comunicació, creant una web pròpia de l’esdeveniment a la qual es pot accedir directament a través de la pàgina de Som Sant Sadurní. Allà s’hi detallen la relació dels establiments participants i tots els productes i activitats gastronòmics que ofereixen al llarg de tot el mes. Com ha destacat Susanna Duaso, gerent de Som Sant Sadurní, “es tracta d’una web directa i molt intuïtiva que pretén fer entenedora tota la informació vinculada a l’esdeveniment”.

Sortejos a dojo
Per incentivar la participació s’han impulsat diversos sortejos. Així, entre totes les persones que comparteixin a Instagram o al Facebook de Som Sant Sadurní una fotografia degustant algun dels productes del Maig se sortejaran quatre xecs gastronòmics valorats en 100 euros cada un. En paral·lel, entre els fans de la web de Som Sant Sadurní que comparteixin l’esdeveniment del Maig Gastronòmic, se sortejaran dues escapades d’un cap de Setmana a la capital del cava. I per últim, entre tots aquells que realitzin compres amb la targeta de fidelització, se sortejarà cada setmana un producte gastronòmic (Cal Feru, El Centre, Cal Miqueló, Terrassa del Masset i Simón Coll).

Crear sinergies amb el comerç local
A part de potenciar la gastronomia local, un altre objectiu del Maig Gastronòmic és generar sinergies amb el comerç local. Sota aquesta màxima, enguany es repeteix l’acció Endevina-la, un joc lingüístic per resoldre jeroglífics que l’Oficina de Català enguany ha vinculat al Mas Gastronòmic i que es durà a terme en 50 comerços. L’any passat l’Endevina-la va recollir més de 500 butlletes, de les quals més de 400 correctes i va convertir Sant Sadurní en un dels municipis on aquest concurs va tenir més èxit. L’acció també contemplarà dos sortejos, en què es regalaran dues targetes regal, valorades en 30 i 50 euros.

FER UN COMENTARI