125 establiments participen a la novena campanya comercial i turística “Compra a prop”

0
307
Els tres municipis han presentat la campanya comercial a la Cava Oriol Rosell. // LA FURA

Els municipis de Santa Margarida i els Monjos, Castellet i la Gornal i Olèrdola han presentat a la cava Oriol Rossell la novena edició de la campanya comercial “Compra a prop i descobreix el teu entorn”.

Enguany hi participaran 125 establiments, deu més que l’any passat, i la principal novetat és que el “Compra a prop” guanya presència a través de les xarxes socials, amb la publicació de diferents fotografies d’elements patrimonials del territori que serviran per promoure la campanya. “Obrir-ho a la banda digital ens pot fer arribar a nous públics”, ha dit la regidora de Promoció Econòmica d’Olèrdola, Mireia Mancera.

El tres municipis impulsors, a més de ser veïns, comparteixen parcs (Olèrdola, Foix i Castellet) i per això la iniciativa comercial va néixer a l’empar del projecte Parcs del Penedès l’any 2014. L’objectiu de la campanya, però, continua sent el mateix: fomentar el comerç local, la restauració, els recursos naturals, culturals i turístics dels tres municipis.

Entre el 23 d’octubre i el 20 de novembre, tots els consumidors que comprin en algun dels 125 establiments adherits podran omplir una butlleta i participar en el sorteig de 78 premis. A més, es tornarà a incloure la participació digital, escanejant un codi QR que es lliurarà als compradors. El sorteig es realitzarà el 24 de novembre i l’acte de lliurament s’ha fixat el proper 1 de desembre, a la Masia Mas Catarro dels Monjos.

Els 78 premis els donen els mateixos establiments participants i van des de descomptes econòmics, vals per dinars o sopars, lots de productes alimentaris, visites guiades a equipaments culturals, etc.

Els representants dels tres municipis han coincidit en destacar la força que pren la campanya pel fet de fer-la conjuntament. “És una aposta del territori per col·laborar de forma comercial i patrimonial”, ha dit l’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret. Segons dades de l’edició del 2021, el “Compra a prop” va generar un impacte econòmic de 800.000 euros. És a dir, per cada euro invertit en el projecte, el retorn és de 136 euros.

FER UN COMENTARI