El Consorci de Promoció Turística del Penedès acaba de presentar la nova campanya de Penedès Turisme. Sota el lema “Compta amb nosaltres”, la campanya s’adreça al públic català i té per objectiu promocionar l’autenticitat, la diversistat i les persones del territori Penedès.
Segons Ramon Riera, president del Consorci de Promoció Turística del Penedès, “davant la situació que vivim, sumar esforços, treballar coordinats i definir una important acció de promoció turística és el principal objectiu del Consorci. El sector turístic de la destinació ens va demanar que lideressim aquesta acció de promoció i així ho hem fet, amb compromís, il·lusió, esforç i coparticipació, avui podem presentar aquesta campanya.” Des del Consorci es destaca que en aquests moments el sector turístic necessita suport “i que treballem una bona promoció i posicionament de la destinació per potenciar el turisme de proximitat i que els visitants i els mateixos residents descobreixin, visitin i gaudeixin del Penedès i de tots els seus serveis”.
Segons el Consorci, aquesta és una iniciativa “viva i amb recorregut”, que busca transmetre la proximitat, la singularitat i sobretot l’autenticitat del Penedès a tots nivells: els vins i la gastronomia, la natura i les vinyes, l’oci, l’esport, els mercats i les festes, “però sobretot les persones, són les que fan gran i autèntica aquesta terra”.
“Compta amb nosaltres” és una coproducció de Nebraska produccions i Óbal.