Rues tradicionals, espectacles familiars i una oferta festiva per als joves. Sant Quintí de Mediona escalfa motors per celebrar la seva festa de carnaval que, com és habitual, serà una setmana abans del calendari oficial de carnavals de la resta de municipis de la comarca. La programació d’enguany, que s’estendrà entre el 21 i el 23 de febrer, combinarà la històrica comparsa de parelles, que se celebra des de 1930, amb les rues més festives.
El programa començarà el divendres 21 de febrer amb la desfilada de grups disfressats que optaran a diversos premis: millor carrossa, millor grup, millor trio/parella i millor disfressa individual. El dissabte se celebrarà l’emblemàtica comparsa de gala amb la desfilada de parelles, que finalitzarà amb la festa de carnaval a càrrec del grup “Stres Band”. Finalment, el diumenge, el protagonisme el tindran els més petits amb la rua infantil, que clourà amb una festa al poliesportiu municipal a càrrec de la companyia “3/4 de 15”.
![Comparsa de parelles_Sant Quinti-carnaval_Aureli Diaz[60]](https://lafurapenedes.cat/wp-content/uploads/2025/02/Comparsa-de-parelles_Sant-Quinti-carnaval_Aureli-Diaz60-1068x801.jpg)







