Del 2 al 16 de maig els cellers de les Caves Giró i Giró, Recaredo i Freixenet, a Sant Sadurní d’Anoia, acolliran tres recitals de poesia en el marc del Festival Poesia a les Caves. La iniciativa, organitzada pel poeta sadurninenc Santi Borrell i la regidoria de Cultura de l’Ajuntament, arriba enguany a la dissetena edició.

Àngels Marzo, Maria Josep Escrivà i Santi Borrell encetaran el cicle amb un primer recital a les caves Giró i Giró el divendres, 2 de maig. La setmana següent, a les caves Recaredo seran Eva Tur, Jordi Virallonga i Marc Permanyer els que recitaran els seus poemes, mentre que el dia 16 a les caves Freixenet tancaran el festival les poetesses Bel Granya, Montserrat Costas i Sandra Blanch. Tots tres recitals tindran lloc a les vuit del vespre.

El cicle és d’entrada gratuïta i es complementa l’audició de poesia amb una degustació de cava gentilesa dels cellers participants. Com destaquen els seus organitzadors, l’aposta pels recitals de poesia ha anat quallant amb els anys, tal com ho demostra l’increment de l’afluència de públic i la confiança dels cellers que, una vegada més, obriran les portes a la poesia.

FER UN COMENTARI