Els Mossos d’Esquadra van desenvolupar el passat divendres un operatiu policial contra la multireincidència en diferents ciutats del país, entre elles, el Vendrell. El dispositiu, anomenat Kanpai, tenia com a objectiu “incidir sobre els delinqüents multireincidents i fer del territori un lloc incòmode per a delinquir”, segons van exposar des del cos policial.
És per això que els agents es van desplegar en diferents ciutats i en zones on es té constància que hi ha alguns d’aquests delinqüents multireincidents. Al Vendrell, el dispositiu es va fer a la zona dels Pisos Planas i la carretera de Valls, concretament a l’encreuament d’aquesta via amb el camí dels Molins.
A més de detenir una persona que tenia una ordre de recerca per part d’un jutjat —i que acumulava 58 antecedents—, també es van identificar dues persones més que tenien 70 i 35 antecedents policials, la majoria per delictes contra el patrimoni. A l’àrea de Tarragona, el dispositiu es va fer a les ciutats de Tarragona, Reus, el Vendrell i Salou. Es va tancar amb 30 persones detingudes que acumulaven 250 antecedents policials. També es van posar 16 denúncies de trànsit i es van fer 47 requeriments judicials.








