Albinyana representa de nou el Ball Parlat de Sant Bartomeu

0
572
Imatge d'arxiu d'una anterior representació del Ball Parlat de Sant Bartomeu.

Albinyana celebra entre els dies 21 i 25 d’agost la seva Festa Major, que enguany arriba marcada per la representació del Ball Parlat de Sant Bartomeu. Aquesta iniciativa es va recuperar l’any 2010, amb motiu del mil·lenari del municipi, i es va repetir el 2011. Des d’aleshores es representa cada cinc anys, tot i que el 2020 no es va poder fer per cupla de la pandèmia del coronavirus.

Aquesta serà, doncs, la quarta vegada que es representa des de la seva recuperació.
El Ball Parlat es farà el diumenge 24 d’agost a les 22.30 hores a la plaça Major. Serà dirigit per Pere Navarro en la part escènica i per Jordi Pascual en la part musical.

A banda d’aquesta representació, la Festa Major d’Albinyana tindrà altres actes destacats. El divendres es farà la cercavila de foc, amb el Nyctalus Albinyanensis i la Tortuga del Vendrell, que vindrà seguida d’un monòleg de l’humorista i actor Joan Pera. El dissabte a la tarda serà el torn de la cercavila dels Nans Fantàstics d’Albinyana, acompanyats dels Grallers i els Gegantons de la Bisbal, abans que els Nens del Vendrell i els Castellers del Foix facin una actuació castellera.

El diumenge 24, dia de Sant Bartomeu, a més del Ball Parlat hi haurà un concert de la pianista Maria Symonenko a l’església. La festa acabarà el dilluns 25 amb una cantada d’havaneres a càrrec de Port Bo. Tota la programació es pot consultar a la secció Agenda de La Fura.

FER UN COMENTARI