L’artista riudebitllenca Sílvia Isach ha inaugurat l’exposició Horitzons subjectius al Centre d’Art Contemporani La Sala de Vilanova i la Geltrú. La mostra, que es pot visitar fins al 3 de maig, reflexiona sobre la naturalesa subjectiva de la percepció i la diversitat de punts de vista.
A partir d’un rostre dibuixat amb llum, les peces es configuren mitjançant elements disposats estratègicament que es transformen segons la posició del públic. “D’aquesta manera, dues persones poden observar-la simultàniament i percebre imatges diverses”, ha explicat l’autora. En aquest sentit, Isach s’ha proposat qüestionar la idea d’una veritat única i convida a reflexionar sobre la diversitat social.
La instal·lació lumínica inclou, al centre de la Sala de les Voltes, l’obra Subjective, estrenada el 2024 al festival Lluernia d’Olot i programada el 2025 en festivals internacionals de la llum a Murten (Suïssa), Copenhaguen (Dinamarca) i Nuremberg (Alemanya).
Durant el període expositiu s’oferiran visites guiades a càrrec de la mateixa artista els diumenges 22 de març i 19 d’abril, a les 12.00 hores.
![SUBJECTIVE-Sílvia_Isach-1[88]](https://lafurapenedes.cat/wp-content/uploads/2026/03/SUBJECTIVE-Silvia_Isach-188-696x464.jpg)







