La setmana passada Enoturisme Penedès va donar a conèixer una nova línia de treball. Es tracta de Penedès Events i té per objectiu promocionar l’oferta de turisme de reunions i celebracions al Penedès.
La directora del Consorci de Promoció Turística, Núria Sala, va explicar que després de les inversions i millores fetes en empreses i espais públics, l’oferta al Penedès ha crescut i ja s’adapta a les necessitats d’aquest turisme professional. És per això que el Consorci s’ha fixat com a objectiu promocionar aquesta oferta i fer-ho coordinadament amb el Convention Bureau de Barcelona, Turisme de Catalunya i amb les empreses del territori que actualment en formen part (30 cellers, 4 auditoris i espais polivalents, 10 allotjaments, 6 restaurants, 11 empreses de serveis, agents locals i viticultors, i 1 botiga especialitzada). Tota l’oferta es visibilitza i es pot consultar a través de la web d’enoturisme.
La promoció de Penedès Events es desenvoluparà a través d’accions de publicitat, participació en fires especialitzades, workshop especialitzats, presentacions o l’organització, entre altres, de viatges especialitzats en aquest segment de mercat.