Del 26 de juny al 8 de juliol amb la campanya «Equipa’t per vacances», l’Ajuntament i SOM Sant Sadurní, han reivindicat el seu mix comercial, defensant que aquest és prou potent per trobar tot el que es necessita per a les vacances d’estiu sense sortir del municipi.
La campanya ha consistit a sortejar dos premis de lots de productes de viatge i un abonament doble per a l’Acampada Jove entre les persones que durant aquests dies han utilitzat la targeta client o han omplert la butlleta que donaven als establiments i parades del mercat. En total s’han registrat 3.287 actes de compra amb la targeta client, cosa que suposa un creixement del 10% respecte al mateix període de l’any passat.
Complementàriament, dissabte passat es va inaugurar el mural que els nens i les nenes han pintat aquests dies al centre de la vila a un passatge proper al carrer Raval. Aquest mural, amb l’emblema «Comerç de vida», representa els diferents sectors empresarials de Sant Sadurní i pretén sensibilitzar sobre el paper del comerç local a la vila i compleix l’objectiu de fer els carrers més amables i atractius.