L’alcaldessa de Cunit Dolors Carreras i el regidor de Turisme, Jaume Casañas, han presentat aquest dijous la nova imatge institucional i turística que a partir d’ara tindrà el municipi.
L’Ajuntament ha pres com a referència els seus atributs característics i la seva estreta vinculació amb el clima i la cultura mediterranis per actualitzar la seva imatge gràfica. Per construir la nova imatge institucional, s’ha pres com a referència el logotip anterior, s’ha mantingut el cromatisme blau i s’ha actualitzat el disseny de la palmera. L’arrodoniment de les formes és el que permet transmetre la voluntat de proximitat del Consistori cap a la ciutadania.
En el disseny de l’actual logotip institucional, la novetat ve de la mà dels tres vectors situats a la part inferior, sota la palmera, que representen cadascun d’ells un dels atributs característics de la població: el mar, la vegetació i la vinya i la terra. En la marca turística, aquests tres vectors es doten d’un cromatisme, l’origen del qual es situa en els colors del paisatge cunitenc. El blau representa el mar; el verd, la vegetació; i el groc terrós, la terra i la vinya. Tot el conjunt i la disposició de la imatge promocional, remet a l’eix frontal d’una barca, que reforça l’estret vincle de Cunit amb les característiques del Mediterrani.