Dues noves petites històries sanitàries

0
83

El 30 d’abril al vespre vaig ingressar per urgències i després de quasi tres hores vaig ser atès (no abans, ja que la falta de personal és evident), he hagut d’estar quasi dos dies als boxs d’urgències, amb una atenció exquisida i, per tant, el meu agraïment a tot el personal, de veritat magnífic; també després a planta fins dilluns dia 6, quan em van donar l’alta domiciliària, i ara al nou servei HAD, et visiten cada dia i fan exactament com si estiguessis a l’hospital, un descans per a ells i per al pacient.

Aquesta n’és una, a l’altra li direm tecnològica. És inversemblant que, ara com ara, a l’Hospital de Vilafranca no et puguis posar en contacte per mòbil ni amb el malalt ni amb l’acompanyant, les trucades es tallen. Internet no funciona i amb prou feines aconsegueixes enviar o rebre WhatsApp.

De veritat que a  Vilafranca, on hi ha zones wifi al centre de la vila gratuïtes, no hi pot haver una wifi tal com cal al servei del pacient a l’Hospital? És indignant estar a  urgències i veure com els malalts, desesperats, intenten parlar amb familiars sense poder-ho fer.

Enhorabona al personal i wifi per a tothom.

Josep Maria Jané Sendra

Vilafranca del Penedès

FER UN COMENTARI