El Mercat del Centre de Vilanova i la Geltrú posa en marxa un punt de recollida de compres per captar nous clients. Aquest armari refrigerat s’ha instal·lat a l’exterior de l’equipament i la previsió és que estigui operatiu en els pròxims dies.
El nou punt de recollida compta amb 19 compartiments que permetran als clients recollir les comandes a qualsevol hora del dia, garantint-ne la conservació. Així, aquelles persones que no poden comprar a les parades durant l’horari del mercat, podran fer la comanda per telèfon, web o whatsapp, i rebran un codi QR per obrir la guixeta on el paradista li haurà deixat la comanda preparada. “D’aquesta manera ens apropem als mercats del futur tot mantenint la proximitat”, ha celebrat la regidora de Mercats Municipals, Eva Bolaño.
A banda de fer més accessibles les compres, el Mercat del Centre també ha estrenat un tricicle elèctric per donar servei a domicili i una nova porta automatitzada a la façana de l’avinguda de Francesc Macià per millorar-ne la climatització interior.
Tot plegat forma part del projecte “Apropant el mercat: competitiu, digital i sostenible” de la Diputació de Barcelona, que arriba a 91 mercats i 58 municipis, i que compta amb fons Next Generation i un pressupost de dos milions i mig d’euros amb diferents accions.