El PP de Vilafranca dona suport als treballadors afectats per la crisi industrial

0
858
Els membres del partit a Vilafranca, Jordi Bové i Josep Ramon Sogas. // LA FURA

El Partit Popular de Vilafranca ha transmès aquesta tarda el seu suport a les gestions que es puguin fer des de l’Ajuntament per garantir la continuïtat de les empreses de Saint Gobain, Alfisa i Robert Bosch del territori. Josep Ramon Sogas, exregidor del partit, aclaria que “encara que no tinguem representació a l’Ajuntament de Vilafranca sí que podem influir al Congrés dels Diputats i al Senat i també al Parlament Europeu, de manera que faríem les gestions necessàries per aconseguir suport”.

Sogas afegia que els populars estan a favor d’un Pla de Reindistrialització sempre i quan “es tinguin en compte els interessos de les empreses, ja que són les que hauran de fer les inversions i per això s’ha de conèixer la seva opinió”. En aquesta línia recordava que el Parc Àgora, planificat com a polígon industrial agroalimentari, “no va tenir en compte les opinions de les empreses del sector i finalment no s’hi va instal·lar cap empresa relacionada”.

El Partit Popular apuntava que a Vilafranca hi ha massa requisits a l’hora d’instal·lar noves empreses i això fa que aquestes acabin assentant-se en municipis veïns, i per això asseguren que la reforma laboral del seu partit hauria de continuar sent vigent. “A més, tots els ERTO que s’han aprovat aquests últims mesos han estat possibles gràcies a aquesta reforma. Si no hi hagués estat, 618 empreses de Vilafranca haurien tancat”, assegurava Sogas. L’exregidor comentava que, en relació al marc laboral, “Espanya té un nivell de flexibilitat molt raonable”.

Energia, educació i investigació

Els membres del partit a Vilafranca han reiterat la importància de la formació dual a partir de les necessitats a cobrir en les empreses del territori, han apuntat que abans de desenvolupar un model energètic autosuficient s’ha de valorar el cost de les renovables, i han demanat que es destinin més recursos públics a l’I+D+i i a afavorir el transport de mercaderies amb el ferrocarril, “ja que és més barat i econòmic que altres mitjans”.

FER UN COMENTARI