L’alcaldable pel PSC de Vilafranca, Francisco Romero, va presentar ahir en roda de premsa l’estratègia que el partit desenvoluparà per aquesta campanya electoral. Romero va insistir en la importància de la innovació i el progrés, i va explicar que centraran el seu programa en dos eixos principals: els serveis a les persones i el progrés per potenciar les energies renovables i la promoció de la ciutat, entre altres.
Romero va declarar que l’eslògan de la campanya, “La Vilafranca de les noves oportunitats”, s’adapta a la idea que els socialistes busquen “liderar una etapa de progrés després d’haver passat per un moment d’inestabilitat i duresa molt intensa”, i per això enguany es presenten amb una candidatura heterogènia en edats i barris.
L’alcaldable es va comprometre a treballar de manera més intensa i constant amb les entitats i grups socials de Vilafranca, i per això a partir de divendres es desplaçaran a tots els barris amb la intenció de recopilar les suggerències de la ciutadania. L’estratègia dels socialistes busca que les persones interactuïn amb els membres del partit i per això evitaran limitar-se a repartir pamflets. De fet, han creat una estructura que simula una pissarra de guix, on hi ha diversos conceptes (Gent gran, Diàleg, Energies renovables, Igualtat, Serveis a l’hospital, Innovació, Entitats i món associatiu, Economia i ocupació…) per tal que tothom qui vulgui hi pugui aportar idees a partir d’uns post-its.
Les persones que aportin dues o més idees es podran endur unes ulleres de realitat virtual, amb les quals podran gaudir de vídeos 360º. Els socialistes busquen demostrar així el seu compromís amb la innovació i el progrés i facilitar la implicació de la ciutadania amb el programa electoral.
Aquest divendres començaran a Sant Julià, i dissabte continuaran amb els barris del Centre i la Girada. Dimarts es desplaçaran a l’Espirall, dimecres 15 a la Barceloneta, dissabte 18 al matí aniran al Poble Nou i a Les Clotes a la tarda; i dimecres 22 aniran al Molí d’en Rovira.