30 segons on passat, present i futur s’uneixen per mostrar la personalitat i el caràcter de la DO Penedès. Amb aquest precepte es defineix el darrer espot de la DO Penedès, que s’emetrà fins a finals de desembre per TV3. L’anunci és el resultat de les noves línies estratègiques que la DO va presentar a principis d’any basades, en la potenciació de la tradició i la història vitivinícola que defineix el territori, juntament amb el prestigi de què gaudeixen els seus vins.
Amb aquest anunci, la DO Penedès suma una acció més en un dels principals objectius marcats en els darrers mesos: donar a conèixer el patrimoni històric del Penedès, on la vinya i el vi són els protagonistes. Aquesta tradició vitivinícola lliga estretament amb la innovació dels cellers que conformen la DO i el reconeixement que han assolit els seus vins. Tots aquests elements, es transmeten a través d’imatges basades en paisatges de vinya, amb primers plans del cicle vegetatiu del cep, o feines vitivinícoles com la verema o el battonage. Una successió d’elements visuals on els canvis de ritme de les imatges juguen amb la música.