La Fira de Novembre no vol perdre el seu “esperit comercial”

0
443
Presentació de les activitats comercials i la ruta DesTapa, en el marc de la Fira de Novembre. // LA FURA

Coincidint amb la Fira de Novembre, comerciants i restauradors de Vilanova i la Geltrú posen en marxa dues campanyes per dinamitzar el seus sectors. D’una banda, 17 restaurants proposen una nova ruta turística de tapes i, d’una altra, 76 comerços obriran durant tot el cap de setmana amb ofertes i descomptes especials.

Joan Galimany, president de Viu Comerç, ha explicat que l’objectiu d’aquestes campanyes és “no perdre l’esperit firal i comercial” de Vilanova i, al mateix temps, mantenir actiu el teixit comercial en uns dies molt importants pel municipi. Des del Gremi d’Hostaleria de Vilanova, la seva gerent, Sandra Perea, ha explicat que l’objectiu de la ruta de tapes, DesTapa Vilanova, servirà per posar en valor no només la gastronomia del territori, sinó també els seus vins.

Així mateix, restaurants i botigues volen que la gent prengui part dels trenta anys de la Fira i, per això, proposen un joc amb els seus clients. En diversos establiments hi haurà penjats cartells d’altres edicions de la Fira de Novembre, i en cadascún d’ells hi haurà una lletra que servirà per descobrir un enigma. Si es resol correctament, el guanyador o guanyadora podrà optar a diversos premis. Tot plegat, en una edició de la Fira de Novembre que tornarà a ser híbrida i que aplegarà els expositors de manera virtual.

FER UN COMENTARI