En el marc del procés de desconfinament gradual, l’Ajuntament de Vilanova preveu reobrir dilluns que ve l’atenció presencial als públic, per bé que amb condicions. Ha reforçat els serveis telemàtics per tal que el màxim de gestions es puguin fer per telèfon, correu electrònic o web, però en cas que calgui acudir a la Casa de la Vila, es farà l’atenció al públic presencial als baixos de l’edifici (mai a les plantes superiors, per evitar-hi la circulació externa de gent), amb un vestíbul nou i dos despatxos habilitats, que molt probablement quan es torni a la normalitat ja quedaran definitivament per a atenció ciutadana. El nou horari d’atenció al públic serà reduït, de 2/4 de 10 del matí a 2 del migdia, i cal sempre demanar hora per mail telèfon. Tres pantalles anunciaran el torn i la taula d’atenció. Les esperes es faran al carrer. A més, per accedir-hi, caldrà dur guants d’un sol ús (que es lliuraran a l’entrada), gel protector i es recomana mascareta.
D’altra banda, també l’OAC entrarà de nou amb funcionament, amb cita concertada i descarregant un codi QR o bé amb el suport de les persones dedicades a l’atenció ciutadana, que atendran des de darrere de pantalles de metraquilat.