Usuaris tirats a la parada de bus: Sant Pere de Ribes diu “prou” a les deficiències del servei

0
118
La majoria de queixes tenen a veure amb l'incompliment dels horaris. / Ajuntament

L’Ajuntament de Sant Pere de Ribes ha recollit diverses queixes pel mal funcionament del servei de bus, especialment la línia e.14 que uneix el municipi amb Barcelona. És per això que el Consistori ha posat a disposició dels usuaris afectats un número de WhatsApp per fer arribar les seves reclamacions i situacions viscudes. Tots els missatges es traslladaran a la reunió d’urgència que l’Ajuntament ha demanat amb els responsables de Transports i Mobilitat.

Les incidències que s’han detectat recentment tenen a veure amb l’incompliment dels horaris del servei. Segons ha explicat l’alcaldessa, Abigail Garrido, “usuaris que han d’anar a treballar, a estudiar o al metge, s’han quedat tirats a la parada del bus perquè l’expedició prevista a una hora no apareix, ni tampoc la següent”. Garrido lamenta que aquest és un problema crònic i que malgrat les reunions mantingudes amb la direcció general de Transports i Mobilitat “es continua donant l’esquena a les necessitats reals de Sant Pere de Ribes”, atès que els usuaris no tenen cap altra alternativa per desplaçar-se fora del municipi. “No podem normalitzar ni permetre aquestes incidències reiterades”, sentencia la batllessa.

L’executiu local creu que la solució ha de passar per un increment de les freqüències, places i horaris actuals del servei de bus, tenint en compte les demandes de les persones usuàries i el context actual de Rodalies. Totes aquestes reclamacions les posaran sobre la taula durant una reunió sol·licitada amb el departament de Transports i Mobilitat, juntament amb altra documentació i evidències que els usuaris facin arribar al número de telèfon 671 42 22 53 que ha habilitat el Consistori.

FER UN COMENTARI