Sant Pere de Ribes engegarà el pròxim dilluns, 16 de setembre, una nova campanya de bons de compra per fomentar el comerç de proximitat. Es tracta de la segona edició dels superbons, amb què l’Ajuntament ribetà vol dinamitzar les compres en unes dates que acostumen a ser més fluixes.
Enguany, la campanya té una dotació total de 40.000 euros amb l’emissió de 4.000 bons de compra de deu euros cadascun. En aquest sentit, per una compra mínima de vint euros es podrà aconseguir un descompte de fins a deu euros. L’alcaldessa de Sant Pere de Ribes, Abigail Garrido, creu que la iniciativa “realment ajuda al comerç local” perquè “el particular està content perquè aconsegueix un descompte i l’establiment rep els diners de seguida”. Segons l’Ajuntament, es preveu que aquesta campanya tingui un impacte mínim de 80.000 euros.
Ara per ara ja s’hi han adherit gairebé una quarantena d’establiments del municipi, tot i que les inscripcions continuen obertes fins al 13 de setembre. La campanya, que s’allargarà fins al 16 d’octubre, s’ha posat en marxa a través d’un conveni de col·laboració amb la Cambra de Comerç de Barcelona i les entitats locals Fem Ribes, UCER i el Mercat la Sínia.