Sota el lema Il·lusiona’t. Viu el carrer, viu el comerç Sant Sadurní d’Anoia planteja una nova campanya de Nadal. El tret de sortida serà el dimecres 4 de desembre amb l‘encesa de l’arbre i les llums de Nadal, que enguany s’han ampliat i renovat. L’acció s’emmarca en el pla de dinamització anual i es planteja un calendari amb premis, activitats, jocs, música, tió popular, xocolatada i llum.
D’altra banda, l’entitat empresarial Som Sant Sadurní ha formulat un seguit de sortejos en el marc del seu 40è aniversari. Per aquest motiu, del 4 al 24 de desembre repartiran 40 premis de 40 € que es podran guanyar de forma aleatòria en el moment de passar la targeta client. A aquesta iniciativa s’hi suma el sorteig de 4 paneres per a aquelles compres fetes a les parades del mercat setmanal i als comerços de Som Sant Sadurní, així com, el retorn íntegre de tiquets de compra per un valor de 400 € entre una de les persones que facin ús de la targeta client entre el 2 i el 5 de gener.
Així mateix, diferents entitats del municipi han organitzat un seguit d’activitats al carrer, com per exemple, el tió popular i solidari, una xocolatada, concerts pels carrers del centre amb els grups Sansa banda, Swing Engine i Trifàsic amb gel o tallers de manualitats, jocs i pintacares. Tota la programació es pot trobar a santsadurni.cat.