L’Hora del Pati, el festival de música independent de l’Alt Penedès torna aquest dissabte 17 de maig en un format renovat. Amb seu al parc de les Escoles Velles de Gelida, combinarà música en directe, un quinto musical, activitats solidàries i gastronomia amb el seu vessant solidari. I és que, tots els beneficis es destinaran a Petits Músics, una entitat que treballa per la inclusió social dels infants del continent africà a través de la música.
Com a caps de cartell d’aquesta segona edició destaca el grup barceloní Mujeres. Un trio que figura com a influència evident i innegable de formacions deixebles com Cariño o Carolina Durante per presentar el seu darrer disc “Desde flores y entrañas”. Amb ells, també estaran a Gelida Lluki Valverde, projecte en paral·lel del saxofonista i corista de La Ludwig Band. Un cartell que es completa amb la formació d’indie rock de Banyoles Primer Infant i el blues rock dels locals NoSpot. La festa solidària, que començarà amb l’obertura de portes a les 16 h, també inclourà un quinto musical i es tancarà passada la mitjanit amb una sessió del tàndem de DJs Funk Soul Brothers.
El festival, a més, recollirà tots aquells ordinadors portàtils i tauletes en desús que vulguin aportar els assistents i seran destinats a una aula d’informàtica que aquesta ONG, en un dels seus projectes actuals, està creant a Malawi. Les entrades es poden adquirir de manera anticipada per un preu de 10 euros, o bé el mateix dia per 12 euros a taquilla. Els menors de 10 anys poden accedir de manera gratuïta. L’esdeveniment s’emmarca dins del Festival Solidari de Primavera, que impulsa la regidoria de cooperació de l’Ajuntament de Gelida i l’associació Hora del Pati.
![mujeres-promo[97]](https://lafurapenedes.cat/wp-content/uploads/2025/05/mujeres-promo97-1068x601.jpg)




