L’Ajuntament del Vendrell estendrà la gratuïtat que actualment hi ha pels alumnes de P-1 i P-2 de les escoles bressol, als nadons del P-0. Així ho ha anunciat l’alcalde, Kenneth Martínez, en un acte en què ha fet valoració dels tres anys que es porten de l’actual mandat. Així, després que el municipi fos pioner en la implantació primer de la gratuïtat del P-2 el curs 2021-2022, i després del P-1, el curs 2023-2024, ara s’aplicarà la gratuïtat en tot el cicle que va dels zero als dos anys.
Martínez també ha assegurat que en aquests tres anys de mandat, el govern ha complert ja “el 83% del programa electoral”, i ha destacat aspectes com l’entrada en vigor dels nous contractes de neteja viària i de la recollida de residus, així com la transformació verda que s’ha impulsat en zones com el torrent dels Aragalls, la riera de la Bisbal o el riuet de Coma-ruga.
L’alcalde ha aprofitat la compareixença per anunciar que aviat es presentarà el projecte de la primera fase del parc del Botafoc i de l’aparcament soterrat que es farà al passeig de les Bòbiles. Aquests dos projectes estan cofinançats amb fons FEDER, junt amb el de la rehabilitació del Mercat Municipal.








