Fins a deu contenidors, dels nous, van cremar la nit de divendres a dissabte a Vilafranca del Penedès. Fonts municipals expliquen que es tracta, majoritàriament, dels de la fracció de paper i que pel lapsus de temps i per la zona (Poble Nou, Barceloneta i les Clotes) tot fa pensar que es tracta d’una acció intencionada obra d’una sola persona. És per això que la Policia Local, amb el suport dels Mossos d’Esquadra, estan investigant els fets i han incrementat la vigilància per enxampar el presumpte piròman.
Els contenidors danyats ja han estat substituïts.








