El Shopping Night, celebrat divendres, s’ha consolidat en la sisena edició com una de les puntes de vendes de l’any, segons les dades generades pels comerços que hi van participar. Les vendes s’han incrementat al voltant del 5% de mitjana respecte a l’any passat i el nombre de participants també ha crescut. Entre les dues desfilades de moda i complements que es van celebrar a la plaça de la Vila van passar 90 models, amb propostes d’una part de les botigues que tenien les portes obertes fins a les dotze de la nit.
Els clients del Shopping Night són majoritàriament de Vilafranca i els pobles de l’entorn, però també s’ha registrat una important afluència de públic del Vendrell, Sant Sadurní, Vilanova, Sitges i Calafell.
La presidenta de Centre Vila, Marta Vivas, considera que “les promocions i les ofertes que les botigues activen per a aquesta nit són molt valorades per part dels clients” i cada vegada més les desfilades actuen com a veritables aparadors de l’oferta de les botigues.
Des de les vuit del vespre fins a la mitjanit 160 botigues van mantenir les portes obertes i van oferir descomptes i promocions especials als seus clients. Als carrers del centre s’hi van reunir diferents activitats i tallers per a petits i grans, tastos de vins i productes de proximitat, i música en viu.
La plaça de la Constitució va ser la guanyadora del II Concurs de decoració de carrers convocat amb motiu del Shopping Night. En aquesta plaça els comerciants van optar per fer vistoses guirnaldes amb CD’s reciclats, que combinaven amb teles de colors vius. Anna M. Gil i Elena Bustamante van guanyar les dues targetes regal de Vilafranca Comerç.