Aureli Ruiz no repetirà com a candidat de Junts a l’alcaldia de Vilafranca

0
356

El portaveu de Junts per Vilafranca, Aureli Ruiz, no es tornarà a presentar a les eleccions municipals del 2027. El juntaire ha decidit fer un pas al costat perquè “cal una renovació”, i tanca així una etapa de vint-i-quatre anys com a regidor a l’Ajuntament vilafranquí.

A través d’un comunicat, Ruiz ha confirmat que no repetirà com a candidat de Junts a l’alcaldia de Vilafranca. El juntaire considera que el partit ha de presentar “un equip de futur” que estigui “encapçalat per una persona que aporti idees noves”. Els postconvergents tenen previst escollir el nou candidat en els pròxims mesos, segons han avançat. Amb tot, Ruiz continuarà com a portaveu del grup municipal fins que acabi aquest mandat, juntament amb la resta de l’equip actual.

Aureli Ruiz ha estat regidor a l’Ajuntament de Vilafranca des de l’any 2003, formant part de les candidatures de Convergència i Unió i de Junts per Vilafranca.

FER UN COMENTARI