Castells bàsics de 7 en una diada de rodatge per als Bordegassos de Vilanova

0
363

Els Bordegassos de Vilanova han donat el tret de sortida a la temporada castellera aquest cap de setmana. Els de la camisa groc-terrós han pres part de la Diada de Can Jorba, una diada de rodatge abans de l’esperada diada de Sant Jordi. Segons va explicar a La Fura el seu cap de colla, Mario Marco, els vilanovins estan fent proves del 4 de 8 per portar-lo a plaça el 27 d’abril.

Des de l’avinguda del Portal de l’Àngel de Barcelona, i pendents de la pluja, els Bordegassos de Vilanova han estrenat els castells bàsics de 7, tot i no haver pogut completar el 5 de 7. Els de Vilanova i la Geltrú van obrir plaça amb un sòlid 4 de 7, que els va donar prou confiança per voler aixecar el 5 de 7 en segona ronda. Un 5 de 7, però, que va quedar en intent desmuntat després d’alguns dubtes. En tercera ronda, els Bordegassos van plantar el 3 de 7 i van tancar la diada amb un 5 de 6.

La colla vilanovina ha compartit plaça amb els Castellers de Barcelona, que han estrenat el carro gros i dos castells de la gamma alta de set, la Colla Castellera de l’Esquerra de l’Eixample, que ha plantat el 4 de 7 com a castell més destacat, i la Colla Vella dels xiquets de Valls, que van portar a plaça el 4 de 7 i el 3 de 7, tots dos amb l’agulla.

Abans de la diada de Sant Jordi, els Bordegassos tornaran a actuar el diumenge 6 d’abril a Sant Cugat del Vallès i el 13 d’abril al Vendrell.

 

FER UN COMENTARI