Cevipe ha presentat aquest dijous una innovadora gamma de productes que té per objectiu arribar a nous mercats. Es tracta de Muscat de Nadal, un vi dolç natural de la DO Muscat de Ribesaltes, elaborat amb les varietats moscatell d’Alexandria i moscatell de gra petit; i Sol de Nit, una beguda aromatitzada a base de vi amb fruita. Aquest darrer producte, amb una graduació alcohòlica de només 7,5%, cerca introduir-se en el segment de públic més jove i presenta dues referències: el vi blanc aromatitzat amb préssec i el rosat, amb aranja.
Una altra aposta de Cevipe són els vins joves de l’any (blanc, rosat i negre), que es presenten en un nou packaging. Es tracta d’un bag in box, de 3 litres de capacitat, amb el seu agafador i la seva aixeta.
Aquesta nova línia de productes és fruit dels convenis intercooperatius acordats en el marc del Fòrum Mundial de Cooperatives Vitivinícoles, del qual Cevipe és soci cofundador. En aquest cas la col·laboració s’ha mantingut amb Vinadeis, la cooperativa vitivinícola més gran de França.