Convoquen una marxa lenta l’1 de juny en contra dels “preus abusius” del peatge de la C-32

0
426
Actualment, el peatge de Vallcarca supera els vuit euros. / ACN

Una iniciativa ciutadana ha promogut una marxa lenta el pròxim diumenge, 1 de juny, per reclamar tarifes justes al peatge de la C-32. El seu impulsor és el cunitenc Joel Navarro, però la convocatòria ha començat a córrer per xarxes i ja són diverses les persones que hi han donat suport.

Sota el lema “Per una C-32 justa”, la marxa lenta arrencarà des de l’aparcament de la platja del Far de Vilanova i la Geltrú a dos quarts de quatre de la tarda. Els vehicles circularan de forma agrupada fins al peatge de Vallcarca a una velocitat constant de 60 km/h per protestar contra “els preus abusius” d’un peatge que actualment supera els vuit euros. “Som conscients que el peatge de la C-32 no serà gratuït, per això reclamem que, com a mínim, les tarifes siguin justes”, ha explicat a La Fura l’impulsor de la marxa lenta.

Aquest no és el primer cop que el Penedès Marítim es mobilitza per reclamar la gratuïtat de la C-32. L’any 2019, la Xarxa de Mobilitat Penedès-Garraf convocava una marxa lenta entre Cubelles i Sitges per tal de reclamar millores a la mobilitat del Garraf i el Baix Penedès, i exigir una “reacció” de la Generalitat per a l’aplicació de rebaixes pels residents al territori. Quatre anys més, la Comissió del Penedès Marítim va reactivar novament les mobilitzacions.

Tota la informació relacionada amb la marxa lenta es pot trobar a través d’aquest enllaç.

FER UN COMENTARI