Eduard Pujol disposat a fer que “Vilafranca sigui imparable”

0
232

Junts per Catalunya ha celebrat el primer acte preelectoral. Eduard Pujol, el nou alcaldable de la formació, va omplir dijous passat el Teatre Cal Bolet per presentar públicament la seva candidatura i avançar algunes de les propostes electorals que defensarà als pròxims comicis.

“Volem una Vilafranca imparable”, va anunciar Pujol només començar. Algunes de les seves receptes per aconseguir “que la vila brilli” són plantar 1.500 arbres en el proper mandat, impulsar una regidoria de la vinya i del Penedès per protegir el paisatge i la identitat pròpia del territori “davant d’una Barcelona que vol desdibuixar-nos amb la complicitat dels socialistes”.

En matèria de mobilitat, a banda d’insistir en la demanda de nous accessos d’entrada i sortida a l’AP-7, l’alcaldable de Junts proposa construir un gran aparcament soterrat a la zona de l’estació d’autobusos. Un altre equipament que Pujol considera necessari és un nou pavelló esportiu, a més de l’ampliació del centre sociosanitari Ricard Fortuny. En matèria d’urbanisme, apunta la necessitat de remodelar i embellir les rambles Sant Francesc i de la Girada i, alhora, crear una rajola de Vilafranca.

FER UN COMENTARI