La consellera d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Teresa Jordà, i les DO catalanes, han acordat impulsar una campanya de comunicació per promoure els vins catalans. En total s’hi destinaran 100.000 euros, dels quals 25.000 euros els aportaran les DO i 75.000, el Departament, a través de l’Incavi. La mesura s’ha decidit per reduir els efectes de la covid-19 i ajudar a sortir-ne el millor possible.

Les onze DO catalanes i l’Incavi crearan una comissió mixta a fi de fer aquesta campanya de comunicació i difusió que posarà en valor els vins de les DO en el mercat català tenint en compte atributs com ara la proximitat, el territori o el paisatge.

D’altra banda, l’Incavi impulsarà aquest estiu una campanya de promoció de l’enoturisme, que complementarà la campanya engegada per la Generalitat de foment del turisme sota el lema “Catalunya és casa teva”. I a la tardor el Departament d’Agricultura posarà en marxa una campanya de promoció dels productes alimentaris catalans, en la qual el vi també hi serà present.

FER UN COMENTARI