L’ocupació hotelera arriba fins al 90% a Vilanova per Setmana Santa

0
133

Els comerços i establiments de restauració de Vilanova valoren positivament la Setmana Santa, que ha representat un increment de l’activitat malgrat les restriccions per la covid-19. També han tingut un bon nivell d’ocupació els allotjaments de la ciutat, amb xifres entre el 60 i el 90%.

En l’àmbit comercial, els establiments de VNG van registrar un increment de vendes ja des del dilluns de Setmana Santa. L’associació Viu Comerç destaca que als carrers hi havia més afluència de gent del que és habitual i que hi havia cua a l’exterior d’algunes botigues.

El nivell d’ocupació en hotels i apartaments va anar in crescendo i es va situar, segons de quin es tracti, entre el 60 i el 90%. Destaca el 89% en el cas dels apartaments turístics i el 100% en algun hotel.

El regidor de Promoció Econòmica, Jordi Medina, considera que “les dades d’ocupació i activitat econòmica d’aquesta Setmana Santa han estat molt satisfactòries i demostren que el sector està preparat per afrontar la represa de l’activitat de forma immediata”.

“L’obertura de la mobilitat comarcal” diu el regidor de Promoció Econòmica “ha fet evident que molta de l’activitat econòmica és conseqüència de l’exercici de la nostra capitalitat vers el Penedès i la Catalunya interior i de ser destinació turística per aquestes zones i per l’àrea metropolitana de Barcelona”.

Públic francès

El sector de la restauració es mostra també satisfet del volum de feina d’aquests dies. El gremi d’Hostaleria calcula que bars i restaurants han treballat el doble de l’habitual i “lamentablement no han pogut donar servei principalment per motius d’aforament”. Tot i que la majoria de clientela ha estat local i de Catalunya, també n’hi ha hagut de francesa.

Pel que fa als càmpings, dos dels tres que hi ha al municipi han assolit xifres notables d’ocupació, del voltant del 80%. El càmping Vilanova Park, en canvi, que és el de major capacitat, ha omplert només el 43% de les seves places, notant especialment que els turoperadors internacionals no han treballat i, per tant, ha tingut molt poca clientela internacional.

FER UN COMENTARI