La tercera Fira de la Poma arriba aquest diumenge 19 d’octubre a Pontons amb un reguitzell d’activitats per a tota la família. La mostra tindrà lloc entre les 10 h i les 18:30 h a la plaça de la Vila i el carrer del Castell. Entre la programació destaca el mercat de productors i artesans i un espai de degustació de vi, cava i cervesa artesana local. A més, s’ha programat un maridatge de vins i caves, activitats infantils i un concert a càrrec del grup Tiramisú.
A banda, els visitants que comprin a les diferents parades o siguin clients dels allotjaments rurals i restaurants del municipi durant el cap de setmana podran participar en el sorteig de dos premis, cadascun format per un lot de productes de la terra i un àpat per a dues persones en un restaurant del municipi.
La Fira de la Poma és un esdeveniment dedicat a la promoció d’aquest fruit que es cultiva a les muntanyes del municipi. La temporada de collita de la poma de Pontons comença a l’octubre i es pot allargar fins al desembre. Durant aquests mesos, els restaurants del municipi la utilitzen en la preparació de diferents plats, ja que es caracteritza especialment pels seus valors culinaris. Les condicions climàtiques i l’alçada del municipi de Pontons fan que les diferents varietats de poma que s’hi cultiven tinguin unes qualitats gustatives i aromàtiques diferenciades i de gran qualitat.








