Reconeixement a les botigues i clients més fidels a la targeta de fidelització de Sant Sadurní

0
1613

SOM Sant Sadurní va celebrar divendres de la setmana passada al restaurant Sol i Vi la 7a Nit Empresarial en el marc de la 2a Setmana del Comerç, amb 115 assistents entre empreses del comerç, la indústria i els serveis. Una vetllada en la qual es va fer un reconeixement a la clientela i les empreses més fidels en els deu anys de trajectòria de la seva targeta de fidelització.

Els reconeixements van recaure en Fruites i Verdures Noya, l’establiment que fins al juliol que va tancar per jubilació havia emès i passat més targetes. Ferreteria Robert Cardús i Cansaladeria Cal Miqueló van rebre també el reconeixement per ser els establiments que han emès més targetes des del propi establiment i hi han passat un major volum de compres. A més del diploma, ambdós establiments van ser premiats amb una bossa de cent euros per seguir fidelitzant la seva clientela.

Quant a clients, l’entitat va reconèixer les clients més fidels al comerç local de Sant Sadurní, les que més actes de compra ha fet emprant la targeta, en més establiments i de més sectors: Isabel Vallvé, Anna Mir i Rosa M. Casajoana.

Més de 5.000 usuaris actius
A continuació, Daniel Lafuente, director de l’empresa Incognos, va donar dades concretes per visualitzar l’abast del sistema de fidelització local: al 2017, un terç de la població major d’edat de Sant Sadurní era usuària de la targeta, amb més de 5.000 usuaris actius.

Altres reconeixements van ser per a Lecegui Joiers, Gràfiques Varias i Cal Blay, com a empreses destacades en comerç, indústria i serveis, respectivament. El reconeixement a empresa destacada en enoturisme va ser per a l’amfitrió del sopar, l‘hotel-restaurant Sol i Vi, i els premis en responsabilitat social i emprenedoria van ser pel projecte “Verema Solidària” i l’empresa “Fem Vinya”, respectivament. El reconeixement a la trajectòria professional va recaure en Carme Dagà, de la botiga de roba de confecció Casa Notó, la filla de la qual és ja la quarta generació de la família que la regenta. En la trajectòria empresarial d’empreses de més de 50 anys, hi havia Hillsa, empresa d’autocars local amb més de cent anys de servei, i als Joves Confrares se’ls va reconèxier la seva tasca de promoció del cava entre la gent jove.

Aquest any el premi a sadurninenc/a de l’any va ser col·lectiu per als autors del llibre Pressa per Néixer, Mireia Gallardo i Pep Villaplana, amb il·lustracions de Mònica Pinyol, que narren una experiència personal de superació.

La vetllada va ser presidida per Joan Carles Martín, president de Som Sant Sadurní; Marta Raurell, cap de l’àrea de Comerç del CCAM de la Generalitat; l’alcalde Josep M. Ribas i la regidora de Comerç i Turisme, Maria Rosell.

FER UN COMENTARI