Vilanova acollirà el primer Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya

0
691
La competició, impulsada per l'Escola Municipal d'Art i Disseny de Vilanova, tindrà lloc a Neàpolis.

Del 28 al 30 d’abril de 2021, Vilanova i la Geltrú acollirà el 1r Congrés de Màrqueting Gastronòmic de Catalunya. L’esdeveniment, organitzat per l’Agència de Desenvolupament NODE Garraf i l’Ajuntament de Vilanova, vol ser un aparador de coneixement de noves tendències i intercanvi entre els professionals del sector de la gastronomia.

Durant tres dies, l’auditori de Neàpolis acollirà els professionals del màrqueting gurmet en un esdeveniment que té el propòsit d’exposar la innovació i les expectatives de creixement d’un sector en auge. “Serà un congrés adreçat a professionals que treballen al sector de la gastronomia des de diferents perspectives: productors, productes, grans distribuïdors, restauradors, petit punt de venda, logística, medi ambient, enologia…” anunciava Jordi González.

Tot i que encara no hi ha cap nom confirmat, la programació central es basarà en ponències rellevants i taules de casuística amb representants de les companyies de major prestigi i es completarà amb sessions tècniques i workshop i visites a centres d’elaboració d’especial interès per al sector. El congrés pivotarà sobre tres eixos vertebradors: la innovació per potenciar i actualitzar les oportunitats de negoci del sector gastronòmic; les tendències cap on camina el màrqueting gastronòmic; i, finalment, la gestió i el negoci per aprendre a canalitzar noves oportunitats i a optimitzar el negoci gastronòmic. El Congrés de Màrqueting Gastronòmic, tal com s’ha subratllat des de Node Garraf, és una iniciativa única a Catalunya i a l’estat espanyol: “Llencem al mercat un tipus diferent de producte, serà un congrés innovador i pràctic perquè serà molt útil per diferents agents del voltant del sector gastronòmic”, ha explicat González.

Conxi Martínez, regidora d’Empresa i Innovació de l’Ajuntament de Vilanova, s’ha mostrat convençuda de les oportunitats que es generaran amb aquest nou congrés i ha anotat que el govern vilanoví està treballant en una estratègia per impulsar el turisme de congressos a la ciutat: “El congrés de Màrqueting Gastronòmic serà un gran generador d’idees i segur que es generaran sinergies molt interessants”. La intenció de l’organització del Congrés és que aquest tingui continuïtat, tot i que cal definir encara si serà anual o biennal.

FER UN COMENTARI