L’Espai Far va acollir dimarts un acte per donar el tret de sortida a la temporada d’estiu. Una temporada que estarà marcada per les nombroses activitats que tindran lloc a Vilanova fruit de la col·laboració público-privada. Festivals de música, com el Vida, el NowaReggae o el Tingladu; activitats esportives, com el Juanita’s Beach; propostes culturals, de la mà dels set equipaments museístics de la ciutat; manifestacions de folklore popular, com les fetes majors de Vilanova i la Geltrú; i altres esdeveniments com la Fira de la Cervesa Artesana són només una petita mostra de l’oferta que omplirà de vida la capital del Garraf.

Amb la voluntat de recollir en un sol document tot aquest ventall de possibilitats, l’Ajuntament ha publicat un fulletó, editat en català, castellà, anglès i francès, que sintetitza tota l’oferta i que pretén ser una eina útil per als vilanovins, però sobretot per les persones que visiten la ciutat.

“Aquest document forma part de l’estratègia que, des de fa anys, l’Ajuntament està impulsant per orientar Vilanova cap a les activitats turístiques” va destacar l’alcaldessa Neus Lloveras, que va matisar que “no volem ser una ciutat únicament turística, sinó una ciutat que també té turisme”. En aquest sentit va subratllar la necessitat de projectar turísticament Vilanova, on es pot gaudir d’un ambient tranquil i familiar”.

En termes similars es va expressar el primer tinent d’alcalde, Jaun Luís Ruiz, que va insistir en la voluntat del govern municipal de “posicionar turísticament Vilanova aprofitant tots els actius que té la ciutat”. Ruiz es va referir també el Pla de Màrqueting elaborat recentment gràcies a la Diputació de Barcelona, un full de ruta que ha comptat amb la participació dels agents públics i privats i que inclou accions decisives com crear una marca de ciutat per ser atractius des del punt de vista turístic.

FER UN COMENTARI