L’Ajuntament de Vilafranca, juntament amb Parenthesis Comunicació i membres de la Comissió de Fires, ha presentat avui en roda de premsa el que serà la imatge gràfica de les Fires de Maig d’enguany. Aquest 2019 les fires coincidiran amb la campanya d’eleccions, i els cartells compartiran espais amb la propaganda electoral dels diferents partits. És per això que s’ha procurat evitar els colors més representatius dels partits locals i oferir cartells diversos que combinen diferents imatges i colors.

Joan Manel Monfort, regidor de Promoció Econòmica, ha volgut destacar l’èxit de convocatòria: un 75% dels expositors ja han confirmat l’assistència, i un 81% dels qui van participar el 2018 estaven disposats a repetir enguany. Monfort ha afegit que “la innovació que reunim a les nostres fires i les novetats que hem anat afegint han aconseguit que les Fires de Maig de Vilafranca guanyessin un accèssit al Congrés de Fires de Catalunya”, i també ha afirmat que les noves idees com l’espai Juga Fira es mantindran a aquesta edició.

Des de Parenthesis Comunicació també han volgut innovar i han explicat que la imatge busca ser útil a les xarxes socials i agrupar els 4 eixos principals de les fires: l’automoció, la maquinària agrícola, la gastronomia i vins i els productes de la llar. L’empresa ha optat per una àmplia gamma de colors i alguns elements representatius, que a la pàgina web i a xarxes apareixeran en moviment per aportar una perspectiva més dinàmica.

L’alcalde Pere Regull ha explicat que “no és l’Ajuntament qui decideix fer les fires, sinó les empreses; i si es fan és perquè són útils i aporten un rendiment econòmic”. Les fires tenen un pes important a la província, ja que l’espai d’automoció assoleix la venda d’uns 150 vehicles a cada edició i l’àmbit de la maquinària agrícola és el més ampli del territori. De mitja, unes 50.000 persones visiten les fires cada any.

FER UN COMENTARI