La campanya comercial “Compra a prop i descobreix el teu entorn!”, impulsada conjuntament pels ajuntaments de Castellet i la Gornal, Olèrdola i Santa Margarida i els Monjos arriba a la seva vuitena edició. Començarà el 24 d’octubre i s’allargarà fins al 21 de novembre i s’hi han adherit 110 establiments dels tres municipis.

Aquesta campanya té com a objectiu principal promoure el comerç local, compartir experiències i posar en comú la xarxa de comerç de proximitat d’aquests tres municipis. “A través de la iniciativa intentem que els veïns de cadascun dels municipis tinguin un incentiu per conèixer els comerços dels altres dos. Podem concloure que en els set anys que fa que la impulsem, la campanya ha arrelat”, indicava Miguel Delgado, alcalde de Castellet i la Gornal.

Un total de 110 establiments s’han adherit al “Compra a prop i descobreix el teu entorn”. Es tracta de comerços i negocis locals molt diversos i de tot tipus de sectors: restauració, turisme, estètica, cellers, acadèmies d’idiomes, etc.). Els compradors hauran de complementar una butlleta (també es pot fer virtualment) i dipositar-la a les urnes que hi haurà als comerços. Enguany s’han adherit 10 establiments més que l’anterior i en total oferiran 83 premis. El sorteig es farà el 26 de novembre i els premis es lliuraran el dia 1 de desembre en un acte a la masia Mas Catarro de Santa Margarida i els Monjos.

L’alcaldessa de Santa Margarida i els Monjos, Imma Ferret, destacava el repte que suposa pels tres municipis tirar endavant una campanya conjunta i indicava que l’any passat l’impacte econòmic de la campanya es va xifrar en 895.138 euros: “per cada euro invertit hi va haver un retorn de 170 euros, cosa que equival a generar 9 llocs de treball a jornada completa. Per tant, amb Compra a prop s’incentiva el comerç, l’activitat econòmica i l’ocupació”.

Per la seva banda, l’alcalde d’Olèrdola, Lucas Ramírez, explicava que malgrat que la campanya l’impulsen tres municipis, està oberta a tothom.

 

FER UN COMENTARI