Compte amb el que signeu a Caixabank

0
115

Com sap tothom, avui en dia és impossible viure sense tenir compte al banc. Per exemple, jo que ja estic jubilada no puc cobrar la pensió si no ho faig a través d’un compte bancari. Però l’atenció personalitzada que sovint et donava el directe d’una oficina i el bon tracte cap al client fa temps que han desaparegut.

Els canvis al sector bancari en els últims anys han donat pas a una falta total d’escrúpols cap als seus clients. Així han actuat, per exemple, des de l’oficina bancària que hi ha a la rambla de Llorenç del Penedès, d’on era clienta fa un temps. Les directores d’aquesta oficina em van insistir i em van pressionar perquè contractés uns productes que a mi no m’interessaven per res, no els entenia i tampoc tenia cap necessitat de contractar-los. Quan l’endemà vaig tornar per cancel·lar aquell producte no em van deixar i se’m van espolsar de sobre. Mesos després, resulta que quan vaig aconseguir anul·lar-los em van cobrar 745 euros i a una amiga meva que li van fer el mateix dia que jo, a ella no li han cobrat res. Fan el que volen.

He reclamat al banc, també he anat a l’oficina del consumidor, però és clar, em van fer signar uns papers que jo no entenia, no em van donar còpia del que vaig signar i ara he vist que no em van explicar la lletra petita. Però com que el contracte està signat, sembla que no hi tinc res a fer.

Vaig confiar en la meva oficina bancària i així he acabat. Ja ho sabeu, vigileu amb aquesta oficina, que t’enganyen de cap a peus.

Àngela Mañé

La Bisbal del Penedès

FER UN COMENTARI