I doncs, què hem de fer?

0
1139

Portem més d’un any i mig reclamant una petita mesura perquè els cotxes disminueixin la velocitat als carrers Àncora i Jacas, perquè no passin per la rambla de la Pau (excepte els autoritzats) i per millorar el pas sota la via per les bicis i vianants de la rambla Lluís Companys i la millora del carrer Àncora. Un any i mig, tres reunions amb el regidor i el cap de circulació viària, i dues instàncies! El resultat el podeu veure vosaltres mateixos: res.

Una altra reclamació és l’obertura del pas sota la via del carrer Àncora. Aquest estiu ha estat més vegades tancat que obert. L’última vegada que ens vam reunir amb l’Ajuntament van reconèixer haver llençat la tovallola. Ara aposten per un nou pas que es farà… d’aquí a vint anys? Abans d’apostar per altres mesures, necessitem saber les raons per les quals RENFE/ADIF castiga una part de la ciutat. Demanem les respostes a aquestes preguntes:

Quants passatgers passen a diari per l’estació de Vilanova? Quin pes té respecte a les estacions de Catalunya? Quin volum econòmic representen? Quantes estacions importants no tenen mesures mecàniques de control d’accés? Quantes tenen solucions similars a les nostres i com els va? Quanta gent passa pel pas sota la via quan tot funciona? Quin import recull una màquina de vendre bitllets del pas soterrat? Quan han costat les avaries? Quant es triga de mitjana a arreglar-les? Quants agents de seguretat hi ha per vigilar aquest pas, en quins horaris i quin cost tenen? Quantes càmeres hi ha? Quantes persones es colen cada dia per altres llocs? Per què uns delictes continuats al mateix lloc no s’hagin pogut eliminar, ni disminuir, ni detectar-ne els culpables?

Segur que amb els anys que fa que dura la brometa tot això ja ho tenen quantificat i valorat. Preguem ho facin públic.

Associació de Veïns del Barri de Mar
Vilanova i la Geltrú

FER UN COMENTARI