El festival de màgia Medimàgic tornarà a Sant Joan de Mediona en la seva desena edició el 23 i 24 de maig. L’alcalde de Mediona, Servand Casas, ha explicat que el festival s’ha hagut d’adaptar a un format més reduït a causa dels problemes pressupostaris que el municipi arrossega des de fa anys. D’aquesta manera, els actes es traslladen del Pavelló al Casal Medionenc, que compta amb un aforament per a 200 persones. D’altra banda, el batlle ha destacat que el certamen es manté gràcies a una subvenció de 15.000 euros de la Diputació de Barcelona. “El Medimàgic no ha perdut la seva essència. Mantenim la qualitat, la proximitat i la projecció internacional del festival, perquè la màgia forma part del nostre ADN”, ha celebrat.
Com és habitual, el tret de sortida serà divendres a les 21 h amb la gala internacional. Enguany comptarà amb sis mags: Antonio Martínez, Marina, Gonza Martini, Paupi, Valeria Guglietti i Vadim Gordeev. La vetllada serà conduïda pel director del festival, el mag Selvin. Les entrades anticipades es poden adquirir en línia per un preu de 13 euros, o bé a taquilla per 15 euros.
D’altra banda, de cara a diumenge, hi haurà el gran espectacle amb Marcos Màgia. Serà a les 12 h i a continuació, a la plaça dels Països Catalans es farà l’acte de descobriment de la placa d’homenatge a un mag, que culminarà amb l’espectacle familiar “Màgia de prop” amb Hausson i Antonio Martínez. A la tarda, com a novetat hi haurà un taller de màgia dirigit a infants a partir de 7 anys. Les places són limitades. Paral·lelament, als bars i restaurants del municipi es podran veure actuacions itinerants de diferents mags.








