Freixenet ven un 5% més, malgrat la pandèmia

0
867

Henkell Freixenet, el primer productor de cava del món, ha aconseguit resistir la crisi provocada per la pandèmia de la covid-19 i no només mantenir el seu lideratge mundial en vins escumosos, sinó que les vendes de la marca Freixenet van registrar durant el 2020 un nou màxim de vendes, 99,3 milions d’ampolles, amb un creixement del 5,1%. Tanmateix, la facturació del grup ha caigut un 7,4% i s’ha situat finalment en els 1.195 milions d’euros.

La companyia amb seu a Sant Sadurní i que exporta més del 80% dels seus productes, destaca el bon comportament de vendes del Freixenet Prosecco i del Freixenet Italian Rosé al Regne Unit, als països nòrdics i a la regió de Benelux (Bèlgica, Holanda i Luxemburg). Per la seva banda, el negoci de vins tranquils de Freixenet també va evolucionar positivament després de l’èxit assolit pel llançament internacional de la Col·lecció de Vins Freixenet, que triomfa al Regne Unit, Alemanya i el Brasil entre altres països i que arribarà a Espanya pròximament, i els creixements de vendes dels ja consolidats Freixenet Mederaño i Freixenet Mía al mercat alemany.

A Espanya la marca Freixenet (que inclou caves com Cordón Negro, Carta Nevada, Freixenet ICE o Elyssia) va mantenir el lideratge de la categoria de vins escumosos. La gamma de cava Carta Nevada va ser la més venuda i va destacar l’èxit del nou cava Carta Rosé. Al Regne Unit les vendes de les marques Freixenet i dels vins “i heart Wines” van tenir un creixement de dos dígits.

El vicepresident i conseller delegat de Grup Freixenet, Pere Ferrer, per al 2021 espera un consum estable o lleugerament creixent en el segment de vins, vins escumosos i licors.

FER UN COMENTARI