L’empresa Parlem Telecom impulsa una campanya de suport als músics catalans

0
1133
La cançó per a aquest estiu és "Quan tot hagi acabat" de Gerard Aledo. // PARLEM TELECOM

L’empresa de telecomunicacions Parlem Telecom, que opera a Catalunya, ha iniciat una campanya estiuenca que té per objectiu impulsar nous talents del panorama musical català. La campanya, que es repetirà cada any, promourà un músic emergent català a partir de la producció d’un videoclip que servirà per protagonitzar la campanya publicitària de Parlem durant l’estiu.

Per a aquest 2020 Parlem ha treballat conjuntament amb Gerard Aledo, exlíder del grup musical Animals que ha començat una carrera en solitari. Aledo ja ha llançat el seu primer EP, Obrint els ulls, d’on s’ha escollit la cançó que impulsa el videoclip de l’estiu: Quan tot hagi acabat.

El tema imagina, precisament, el retrobament entre amics i amants quan s’acabi la situació actual i les restriccions derivades de la pandèmia de la covid-19 i puguem tornar a viatjar i a dur a terme les activitats i trobades que podíem fer amb tota normalitat abans de l’inici del confinament el març passat.

Així, el videoclip ha estat produït per l’empresa Parlem, i la cançó és obra de Gerard Aledo i Marc Gelabert. Es pot veure al canal de YouTube de Parlem:

(CONTINGUT PATROCINAT PER PARLEM TELECOM)

FER UN COMENTARI