Castell d’Or vol arribar a nous mercats

0
612

Fa només un any que Castell d’Or es va instal·lar a Vila-rodona, a tocar de la seva planta productora. Aquest canvi els ha permès millorar tant els processos de producció com diversos aspectes organitzatius i econòmics, però, sobretot, posar en marxa un procés de renovació per fer créixer la marca i aportar valor al territori.

Segons el Director Gerent del Grup, Jordi Amell, l’objectiu és “entrar al mercat nacional i consolidar Castell d’Or com l’empresa de referència en el sector del vi”, tot i que l’empresa ja comercialitza el 90% dels seus productes a diferents països europeus, els Estats Units, Japó, Brasil o Rússia.

No serà gaire difícil, i més tenint en compte que, recentment, el Premis Vinari 2021 han distingit a Castell d’Or amb dues medalles de plata; la primera pel seu escumós jove Brut Imperial (DO Cava) i, la segona, pel Xarel·lo Blanc 2020 (DO Penedès) a la categoria Vins Blancs Joves. Així, Castell d’Or ha estat escollit, una vegada més, entre els millors vins i caves de Catalunya, un reconeixement que, segons Amell, posa en valor “el treball d’agricultors i equip tècnic per crear un producte de qualitat”.

De fet, Castell d’Or el formen tres plantes embotelladores i 16 cellers de diferents zones del Penedès, la Conca de Barberà, Alt Camp, Priorat, Tarragona, Montsant i Lleida. Vinyes centenàries que a través del cooperativisme els ha permès assolir el prestigi de les seves marques a tot el món.

En aquesta mateixa línia, l’empresa vitivinícola assegura que continuarà invertint a la nova seu de Vila-rodona, amb una capacitat per a 11 milions d’ampolles de vi. Castell d’Or vol seguir creixent i acabar, diuen, el projecte que van començar ara fa un any.

FER UN COMENTARI